The Stable!

Idag har jag varit i stallet, inte gjort specielt mycket, cycklade ner dit med ridstövlarna,hjälm,ridkläder och ja allt som man helst ska ha! Och så fick jag reda på att det var tiori. Snacka om att det var tungt att cyckla ner till stallet med tunga saker! Inte alls roligt! Men aja, jag cycklade hem lämnade kläderna sen gick jag till stallet igen! Nu i slutet gosade jag med Fandango en stund, gav han kraft och hö! Jätte gosig var han, imorgon ska jag dit där vid ungerfär kl 6, har läxa att göra så kan icke vara i stallet hela dagen! Men tiorin gick bra, lärde mig mycket om allt möjlig om hästar! Det var facktis roligt bara att jag blev lite rastlös! I helgen har jag gossen och då blir det blandat, skogen/dressyr! Hoppa några hinder i skogen och massa andra roliga saker! längtar som as!! detta längtar jag efter asa mycket! Underbara Fandango! 
my heart is you!
 
// maja



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback