Nisse!

Idag har jag nästan varit i stallet hela dagen, kanske inte hela men halva. var väldigt dåligt väder idag så blev att duscha av han och sätta på ett reng täcke eftersom vi skulle gå med han i skogen, han skötte sig väldigt bra bara att han skulle äta massa gräs, lilla gossen. sen då när vi tog i han tänkte jag att jag skulle sätta på han ett flece täcke så han torkar och blir varmare. För att efetrsom vi hade kvällen idag så var det ju ett bra tillfälle att sätta på han det. vi tog in hästarna, som vanligt så stack geisha med mig men minsan hålde jag kvar i grimmskaften, även ifall det gjorde SVIN ont så jäklar höll jag kvar! Dumma geisha. Såna dumheter hon har böjart med. Fick ju säga till henne på skarpen att nu får hon sluta! Och nu hoppas jag att hon verkligen slutar med det också. Men allfal, gav hästarna hö+kraft. Gott sa hästarna! Sedan när vi var färdiga med allt. så tog jag av flece täcket och gav han en kram. fina fina underbara vän fandango <3 <3 <3
hjärtat <3333333



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback