Gekås!

Igår var jag i gekås! Hade as roligt med Emma och vi köpte massa fina saker tycker! Emma har ju en egen häst ( snart.) som heter Mellis. En jätte söt islandshäst och emma har gått in på att köpa MASSA saker som är rosa, och då menar jag det! Mycket och massa rosa saker har hon köpt som är rosa, grimma, grimmskaft, keps, tröja och ridsockar! Haha sötis emma! Så jäkla rolig ho är asså, men vad jag har köpt? inte rosa, men grönt! Ett par stigbyglar med mörk grön platta, lös godis, hästgodis och ett par öronhänge till min mamma och syster! Men jätte nöjd med mina saker, och fandango med. Iallafal häst godisarna!! Gott sa han!!! :) Idag har jag varit i stallet hela dagen, gick upp kl 7 och sen gick jag till stallet, gosade med fandango. Hjälpte molly med sitt morgon pass! Det gick jätte bra och så var jag med molly, sedan kom  emma och vi gosade med hästarna, gav dem godis och massa kärlek! Sen nu kl 7 kanske så skulle jag emma, molly rida ut med hästarna och det var hur mysigt som hälst. Hästarna tyckte det var jätte mysigt och roligt! Haha bus geshia som molly rider hon skenade och bockade när molly galopperade. Fandango var hur snäll som helst, och riktigt mysig var han. Sen så fick han gå och beta gräs och bara äta! hur söt som helst! Fotade Molly och Emma. tycker att ni ska gå in på Emmas blogg och hälsa hennes häst grattis för den fyller hela 7 år idag, lilla magika, har blivit minsan stor tjej! Hehehe!! 
Men fandango var jätte snäll och kanske kommer bilder sen! Vi får se! Ha det bra, hejdå!


Heh, söta du Majsen! ♥

Svar: hihi du är emmis <3 :)
dressyrpony.blogg.se

2013-05-18 // 23:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback