:'(

jag är så ledsen.. för ni som inte vet så har älskade gossen nisse ( fandango, jag kallar han nisse. <3 ) åkt hem idag.... :'( <3 saknar nisse så mycket att det inte går att beskriva med ord. han är min bästa vän och mitt allt. älskar han så jäkla mycket! jag vet att han har det bra på gotland men jag saknar han endå, det är han som får mig att må bra och le. han lysser upp min dag. jag älskar han i all evighet! jag saknar nisse så mycket , han är min bästa vän och jag älskar han så mycket. jag är glad att jag fick säga hejdå och ge han en sista puss och kram. när jag såg han åka iväg så kom tårarna, mamma fick trösta mig för att jag grät så mycket. men jag vet att han finns i mitt hjärta, så du är alltid med mig vart jag en går! han är det bästa jag vet, du och jag, du och jag fandango! han är mitt allt, han är det finaste som finns. han är allt jag vill ha, inget annat. det är han jag önskar mig i jul klapp och födelsedag present! skulle varit världens bästa födelse dag present ifall jag skulle få ha han. ska försöka att göra en video på mig och han, med text och musik. men jag är glad för hans skulle, att träffa hans kompisar och äta massa gräs. där finns ju jätte mycket gräs! och att han har ett lååååååååååångt sommar lov! så han får vila ut och bara ta det lugnt. självklart hoppas jag att han kommer sakna mig men jag vill att han bara ska ha sommarlov nu. att bara tänka på gräs gräs gräs och gräs! Älskar dig fandango, i all evighet! <3 <3 <3 <3 
 
 
 
I mina ögon är du bäst, min fjording. någon dag vill jag säga att du är min! Älskar dig underbara häst! 
Tyvärr så kommer jag inte alls vara och blogga här ofta längre, denna bloggen handlar om mig och nisse, så kan ju inte blogga här mer. Så ja, men blogg tävlingen kommer vara kvar och kommer att lottas ut den 13 juni. Ni får vara här och titta då. vi ses vänner ..... :'( vill inte säga att jag inte kan blogga här mer, men nästa år ska jag blogga här.. fattar ni?? 
 
// maja
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback